Boi8ia.. gia egkatastasi mikrou diktyou

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Sat Sep 13 14:32:13 EEST 2003

> route -n
> linux:/home/ppap/ # route -n
> Kernel  IP routing table
> Destination         Gateway    Genmask           Flags  Metric  Ref
>  Use
> Iface
> 192.168.100.0    0.0.0.0      255.255.255.0   U      0        0
>  0
> eth0
> linux:/home/ppap #

loipon to routing fainetai na einai swsto.

> log file? gia pes mou ti kai poio kai 8a sta steilo (eipame edo
> arxarios :( )

basika 8a htan xrhsimo to /var/log/messages kai to /var/log/syslog des
an exoun kapoio error sxetika me to network kai steile mono ayta ta
kommatia. Pros 8eou MHN steileis OLO to arxeio.

> sxetika me to dns
> sta xp exei
> Preferred DNS server
> Altemate DNS server
> ta opoia einai leuka
> . . . .
> kai mias kai den gnorizo eipa na rotiso

ekei 8a baleis to DNS toy ISP pou xrhsimopoieis gia na synde8eis sto
Internet

> sxetika me th samba apo oti katalaba blepeis ta windows apo ekei, sta
> windows apo pou blepeis to linux?

apo to klassiko "Network Neigbourhood"

> ip masqurade
> xmm auto 8a mpei stin epomeni erotisi.

einai mia texniki pou maskareyontai ena h perissotera PC pisw apo mia IP
diey8ynsh kai fainontai sto Internet san ena kai monadiko PC!!! 8a to
xreiasteis an 8eleis kai ta dyo PC sou na exoun prosbash sto Internet
alla exeis mono dynamic access. Yparxei oloklhro HOWTO gia to
sygkekrimeno 8ema.

--
I can only show you the path, you have to walk it