redhat + hellenic mozilla fonts...

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Tue Sep 9 15:28:40 EEST 2003

Στις 09/Σεπ/2003, ημέρα Τρίτη και ώρα 14:08, ο/η Antonios Anastasiadis
έγραψε:
> αναφέρομαι στο γνωστό πρόβλημα που έχει το redhat 9 να μήν μπορεί ο
> mozilla να δεί άλλες ελληνικές γραμματοσειρές εκτός απο τις fixed.Οσον
> αφορα τις western γραμματοσειρές, είναι όλα εντάξει βέβαια.
> Κάπου διάβασα οτι είναι πρόβλημα του fontconfig, αλλά δοκίμασα να
> εγκαταστήσω νεότερες εκδόσεις του και το πρόβλημα δέν λύθηκε...μήπως
> θέλει και νεότερο Mozilla build?
> επίσης το πρόβλημα παραμένει ακόμα και στην νέα beta του redhat (severn)
> η οποία έχει το fontconfig 2 καθώς και τον mozilla 1.4 , με μία διαφορά
> : παρ'ολο που τις βλέπει τις γραμματοσειρές στο preferences, δέν τις
> [...]

Το πρόβλημα δεν υπάρχει στο severn, ούτε όταν κάποιος εγκαταστήσει
νεότερη έκδοση του fontconfig.
Ισως το πρόβλημα σου να οφείλεται στο ότι δεν έχεις εγκαταστήσει
ελληνικές γραμματοσειρές.
Το redhat περιέχει μόνο τις fixed που βλέπεις και εσύ, ενώ οι bitsream
vera δεν περιέχουν ελληνικούς χαρακτήρες...
Αν είναι έτσι τα πράγματα, προχώρα στην εγκατάσταση γραμματοσειρών που
περιέχουν και ελληνικούς χαρακτήρες.
Πλήθος γραμματοσειρών θα βρείς
http://www.ellak.gr/modules.php?op=modload&name=phpWiki&file=index&pagename=GreekFonts
Επίσης οι γραμματοσειρές microsoft δίνουν την καλύτερη ποιότητα και θα
τις βρείς εδώ:
http://pdx.freedesktop.org/~fontconfig/webfonts/

ΝικοςΧ