Migrate2linux Digest, Vol 2, Issue 5

Serafeim Zanikolas serzan at it.teithe.gr
Sun Aug 24 09:35:35 EEST 2003

On Sat, 23 Aug 2003 22:36:15 +0800
"George Kasapoglou" <kasapoglou_george at europe.com> wrote:

> [...]

to linux hardware compatibility howto einai h lista pou psaxneis, an kai
poly up-to-date

http://www.ibiblio.org/pub/Linux/docs/HOWTO/other-formats/html_single/Hardware-HOWTO.html

epipleon yparxei kai pio eidikh tekmhriwsh opws px sta

http://www.linuxprinting.org/ gia ektypwtes

http://www.linmodems.org gia modems

http://www.xfree86.org/current/Status.html gia kartes o8onhs

gia o8onh de xreiazesai drivers arkei na gnwriseis tis analyseis kai
syxnothtes leitourgias (pou 8a perigrafontai sto egxeiridio ths o8onhs)

-S