πρόβλημα με μικρόφωνο

Stella Korakaki skor at freemail.gr
Fri Aug 1 14:01:27 EEST 2003

Καλημέρα κ' Καλό Μήνα

	λοιπόν, εχω ενα μηχανημα  με slackware 9 πανω  και  δε μου δουλεύει το
μικρόφωνο.
Η καρτα ηχου είναι on board intel i810, ήχο εχω γενικότερα αλλα mic οχι.
Το gnomemeeting στα τεστ που κανει μου λεει :
Audio device /dev/dsp successfully opened but it is impossible to write
data.

τα permissions είναι καπως ετσι:

crw-rw-rw-    1 root     sys       14,   3 Jul 18  1994 /dev/dsp

*Στο συγκεκριμενο μηχανημα δεν εχει μπει αλλο λειτουργικο για να ξερω αν
δουλευε το μικρόφωνο γενικότερα.
*Δοκιμασα και το Krec και ουτε εκει δουλεψε

rgds,

Στέλλα
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ†ÛiÿÿðÃß­ç¦j)ÿ‚¿ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿøm¶Ÿÿÿ0ýúÞzf¢—ø+ýúÞy隊[®øœyú+¶†­ç¤þÊ^jH§