dimioyrgia diktioy xoris internet

Tom Kromid kromigr at yahoo.gr
Wed Jul 30 22:10:32 EEST 2003

kalispera paidia. zito gia alli mia fora ta fota sas.
thelo na stiso ena diktio me 2 ypologistes. kai oi dyo
me RedHat 8
O enas einai sta 1.8Gh me RedHat 8 sto deytero skliro,
30G. Se ayton exo kanei apo kairo pliri egkatastasi
toy RedHat.
O allos einai P1 sta 166 me skliro 3G. Se ayton ekana
egkatastash Workstation.

OPos tha deite exo kollisei se apla mallon pramata.

kai stoys dyo exo egkatastisi apo mia karta diktioy
VIA... H anagnorisi apo ton kernel egine kai sti
synexeia dilosa irq kai IO. Sti sinexeia dilosa IP,
ypotheto gia tin karta diktioy, apo: system
settings>network>devices>edit epeleksa statically IP
adress kai edosa ti xamiloteri : 172.16.1.0 kai
netmask 255.255.0.0

To idio ekana kai ston allon me IP 172.16.1.10
activate kai oi dyo me epitixia.

meta prosthesa hostname diaforetiko se kathe h/y kai
IP 172.16.1.1 gia to proto hostname kai 172.16.1.11
gia ton allon.

Apo do kai pera, sti kartela route evala IP
127.16.0.0, tin idia poy dinei kai h enoli apo
/usr/sbin/ ./route -n.

Den ksero an ta exo kanei sosta kai ti allo prepei na
ginei.

Eyxaristo