kppp - problem-netmod

Sotiris Chryss chryssot at yahoo.com
Sat Jul 12 18:26:20 EEST 2003

Gia akoma mia fora 8a enoxlhsw gia to netmod.
Exw kanei oles ths ry8mhseis toy kppp . Dokimasa akoma
kai tis odhgies ths Intracom kanontas compile ton
kernel(An kai mallon sto Mandrake 9.1 den
xreiazontan), to netmod anagnwrizetai (--query modem),
syndeetai ,alla me to poy syndeetai peftei amesws h
syndesh emfanizontas ena mynhma sfalmatos toy pppd
(error 16) .
Otan prospa8hsa na synde8w oxi me PAP alla me terminal
h syndesh den termatizontan amesws  alla perimenai
mallon gia ,ID - password klp... To problhma edw htan
oti h grammatoseira pou emfanizontan sto terminal den
htan anagnvrishmh env epiplewn den prolabena na
plhktrologisw tipota mias kai to termatiko etrexe me
xilia ::))
Mipws lipon to kppp exei problhma sthn proo8hsh tou ID
kai tou Password me apotelesma na peftei h syndesh?
 kserei kaneis kapoio allo tropo ry8mhshs ths syndeshs
px. script

PS: me modem 56000 seiriako syndeomai kanonika...