RedHat 8 ellinika

Tom Kromid kromigr at yahoo.gr
Tue Jul 1 01:32:46 EEST 2003

Γεια σας. Είμαι καινούργιος και αρκετά άσχετος με τα
Linux, γι' αυτό μάλλον θα σας κουράσω.

Έχω  εγκαταστήσει το  RedHat 8.0. Για τα ελληνικά

ακολούθησα τις οδηγίες του κ. Κυρίτση
http://members.hellug.gr/djart/grlinux.html .

1) Eγκατέστησα τις γραμματοσειρές απ το Graphis και
δεν έχω τόνους στις συγκεκριμένες γραμματοσειρές. Στην
οθόνη τυπώνονται αρκετά αραιά

2) Από όσες truetype γραμματοσειρές εγκατέστησα, με το
OpenOffice γράφω ελληνικά μόνο με arial και Times ενώ
με το OpenOffice 1.0.2 gr, το οποίο έχω εγκαταστήσει
στο /home/user/  μόνο με arial. τα έχω κάνει θάλασσα;

3) Στο /home/user/.fonts έκανα paste γραμματοσ.
magenta με προέκταση ttf από cd gia win95 αλλά τίποτα.
Έκανα μόνο fc-cache. Μήπως χρειάζεται και ttmkfdir
.... ; Στο τέλος μπορώ να διαγράψω το αρχείο χωρίς
προβλήματα;

4) Ο εκτυπωτής δε εκτυπώνει καθόλου ελληνικά.

5) Για να συνδεθώ στο ιντερνετ πρέπει να είμαι root.
Πώς μπορώ να κάνω σύνδεση σαν απλός user ;

Ευχαριστ για το χρόνο σας.