Linux ti?

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at yahoo.gr
Sat Jun 28 13:31:06 EEST 2003

Στις 28/Ιούν/2003, ημέρα Σάββατο και ώρα 12:28, ο/η coz έγραψε:
> Exo ta suse linux apo ena filo. alla 8elo na ta do kai alles apo
> dia8esis (px red hat). Poia pisteyete oti 8a mou teriazoun san
> arxario?

Με τον κίνδυνο να ανοίξουμε -άλλο ένα- flame war σχετικά με διανομές,
καταθέτω την _ΑΥΣΤΗΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ_ άποψη.

Προσωπικά μπορώ να πω ότι οι διανομές που ταιριάζουν καλύτερα σε έναν
αρχάριο είναι Red Hat, Mandrake και SuSE. Εγώ ξεκίνησα να δουλεύω με
Mandrake, έχει πολύ ωραίους οδηγούς και εργαλεία ρυθμίσεων σε στυλ που
θυμίζουν κάπως Windows οπότε δεν θα μπλεχτείς άσχημα, νομίζω.

Το καλύτερο θα ήταν να πάρεις τα CD από τις 5-6 πιο γνωστές διανομές
(Red Hat, Mandrake, SuSE, Debian, Slackware, ...) και να τις δοκιμάσεις
μία-μία. Μπορεί το Mandrake που εγώ βρίσκω πολύ όμορφο εσύ να το βρείς
άθλιο.

Περί ορέξεως...
--
Νικόλαος Διονυσόπουλος