peri ginaikwn kai texnologias

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Wed Jun 25 18:44:45 EEST 2003

> kai meta tolmane kai milame gia diakriseis kai discrimination..
> ithela na ixera, an kanoume kapoioi ena linux party, kai pou mai
> epitrepode mono adres,
> kai adres tha metaferoun gnosi se adres, tote den tha eimaste
> falokrates? den tha eimaste anaxronistes? den tha imaste anatolites i
> xero ego ti?
>
> M at L@KIES. otan ta kanoun oi ginekes einai fisiologiko
> ade kala kai an mazepsete kamia 30aria atoma to poly. (ginekes kai
> technology den prokeitai na
> prokopsoun me toso apo gineka-se-gineka sidexneiakes taktikes.)
> [...]

eisai entelos sigouros oti apagoreuetai i eisodos stous
andres ?

mipos auto to "apo ginaikes gia ginaikes" simainei "emeis
den tha sas ferthoume opos to afentiko sas pou kanei amesa
tin eksisosi ginaika=ilithia=seksomixani kai sas dinei
mistho peinas...."

epidei den exo sxesi me to event kai apla to diafimisa
tha sou elega na pas kai na to tsekaris kai na mas peis
kai emas

> eidame kai to site http://www.genderchangers.org/
> tis proalles epesa se ena project pou sxetizotan me ginekes kai linux.
> (nomizo itan sto SOURCEFORGE)
> madepste telefteo meeting pou eihe ginei itan to 2001. (mallon tha
> apogoteftikan kai oses ginekes pigenan)

sto exo ksanapei, otan krineis opoiasdipote morfis
ethelontiko project, i kaliteri morfi kritikis einai i
simmetoxi se auto kai i prospatheia veltiosis tou

ante na se do na diorganoneis event stin stournari kai na
moirazeis fylladia me info gia linux

> ena sxolio gia osous me poun oti theloun:
> prosopika den eho kanena problima me tin diadosi opoiadipote gnosis se
> opoiondipote anthropo (den eho
> fasizouses nootropies). OMOS einai arketa enoxlitiki i diglossia. pos
> tha sas fenotan an kalousa ta
> adrika meli tis HELLUG (alitheia yparxei kanena ginekeio.. hahahha)?
> afto kai mono ta leei ola.
> an nomizete pos me afta tha prokopsei i sxesi metaxi ginekas kai
> texnologias eiste gelasmenes.
> byezzzzzzzz ( eidate poso megalo mail ekatse kai egrapsa gia tis
> [...]

to "yparxei ginaikio melos tou hellug" + "hahahha" mallon
tha dosei trofi se osous thelisoun na se poun fallokrati

apo ekei kai pera nomizo oti pareksigises to styl me to
opoio graftike to "apo gynaikes gia gynaikes" kai den
nomizo oti graftike me tin ennoia tou apokleismou alla me
tin ennoia mias pio filikis simperiforas giati oses
ginaikes irthan se epafi me linux geeks mallon den sximatisan
kai tin kaliteri apopsi gia to linux

tha sou proteina na pas kai na diapistoseis ti isxyei

pros ipenthimisi, den eimai ginaika....
(tha mou vgei kai to onoma ....)

gia na min nomizeis oti eimai entelos enantion sou
na sou po oti ontos to "apo gynaikes gia gynaikes"
den itan kai i kaliteri diatyposi autou poy prospathousan
na poun

> AISXOS

nai, nai, to katalavame oti vgazeis poli eukola
simperasmata...

--
giorgos tsimaras - odigies: members.hellug.gr/zakinthinos