louketo sto KDE

itsp jimmys at acci.gr
Mon Jun 16 08:56:06 EEST 2003

Atteia Dimosthenis wrote:

>Kalimera sas.
>
>Se ena arxeio sto desktop tou KDE mou exei bgalei ena louketaki kai edn me
>afinei na to sbiso.
>Mou leei oti to arxeio den yparxei. Episis i lezanta tou exei ginei me
>akatalabistika grammata.
>
>Pos ton exafanizoume to rimadi?

To problima den einai oti deb eisai root alla to oti gia kapoio logo
exei alaksei to encoding toy systimatos. Auto simainei oti to sistma den
mporei pleon na diavasei swsta to onoma tou arxeiou kai kata synepeia
den mporei na to sbisei kai na kanei opoiadipote allagi epanw tou. Den
gnwrizw an yparxei tropos na sbiseis me kapoia entolh se console. Auto
pou sou proteinw einai na allakseis apo to account tou xristi ti glwssa
kai to encoding toiu perivallontos (kde, gnome ktl.) wste na min
emfanizontai akatalavistikoi xaraktires alla oi swstoi. Tote tha mporeis
na sbiseis xwris problima to arxeio. Gia odigies allagis encoding
mporeis na anatrekseis se proigoumena e-mail tis listas. Gia RH9 KDE
nomizw einai Preferences > Look & Feel > Peronalization > County &Language.