Ο πυρηνας 2.4.21 ειναι υπο εκδοση!

Evangelos Arkalis arkalis at acn.gr
Sat Jun 14 17:17:36 EEST 2003

On Sat, 2003-06-14 at 16:04, V13 wrote:

> Ayto pos akribos to metrises ? Yparxei kapoia selida ?
>
> <<V13>>

Την ταχυτητα την μετραω περνοντας τα FPS που μου δινουν καποια
παιχνιδια, οπως πχ καποιο απο το MAME για παραδειγμα.

Χρησιμοποιωντας το Tehkan World Cup και αφηνοντας το να τρεξει 3 λεπτα,
κανω εξοδο και μου δινει στην κονσολα τη μεση τιμη FPS.
Τα αποτελεσματα που περνω στα διαφορα kernels ειναι: (φυσικα τα drivers
των XFree, τα XFree και το ΜΑΜΕ ειναι σε ολες τις περιπτωσεις τα ιδια)

2.4.20 = 352
2.4.21 = 395
2.5.71 = 450

Παρομοια ειναι και τα αποτελεσματα για αλλα παιχνιδια.
Νομιζω οτι η διαδικασια αυτη δινει καποια συγκρισιμα στοιχεια.