kde ellinika

Σταμάτης Κεκές skekes at pylones.gr
Fri Jun 6 10:10:15 EEST 2003

<snip>

>to /etc/rcX.d/ exei links sta scripts pou ektelountai sto startup, opou
>X=default runlevel to opoio einai distribution specific. Mias kai den
>kserw poio einai to default runlevel sto rh mporeis na ma8eis me
>
>grep default /etc/inittab
>
>an ypo8esoume oti einai 3 tote psaxneis kai diagrafeis to link pou kalei
>to script ekkinhshs tou display manager
>
>rm /etc/rc3.d/Sxxydm

Ayto einai gia Mandrake. Sto RH epeidi to exo faei kala kala sti mapa
den exei para na allaksei to default runlevel apo 5 se 3.

I grammi sto /etc/inittab pou orizei to default runlevel einai i proti
grammi pou synantaei kaneis meta ta arxika sxolia.

Kai einia i parakato :
id:5:initdefault:

Ekei loipon to 5 to kaneis 3. Etsi tin epomeni fora pou tha kaneis boot
tha mpeis se console. Deyteron efoson theleis na to energopiiseis amesa
den exeis para na doseis se konsola kai oxi se terminal :

init 3

Filika
  Stamatis