open office(solved)

Κώστας gd at fastmail.gr
Sun Jun 1 18:08:18 EEST 2003

----- Original Message -----
From: "Atteia Dimosthenis" <AtteiaDimosthenis at fastmail.gr>
To: <migrate2linux at lists.hellug.gr>
Sent: Sunday, June 01, 2003 3:01 PM
Subject: Re: open office(solved)

>Elpizo na min me brisete meta apo auto to mail alla opos exo pei (eimai
>arxarios TOU KERATA)

>To problima pou eixe to Open Office einai oti itan sto mount partition ton
>WinMe.

>Signomi gia tin anastatosi

Den peirazi

>Mias omos kai ekana tin egatastasi exo 1-2 apories (pali)

>pos boro na balo 1 shortcut tou open office sto start menu? giati kathe
fora
>trexo to ./soffice

Mporeis na to valeis me to menu editor apo to KDE Control Center h allios na
to valeis stin epifaneia ergasias. De3i klik sto Desktop create
new../dimiourgia neou.. (e3artatai apo tin glossa) meta link to
program/desmos me efarmogi... kai dose soffice

--
Δωρεάν e-mail, http://www.fastmail.gr (POP3/IMAP/12 MB χώρο)
Free e-mail, http://www.fastmail.gr (POP3/IMAP/12MB of space)

---