open office + redhat 9

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Sat May 31 14:26:30 EEST 2003

Atteia Dimosthenis wrote:
> kalispera
>
> exo katebasei to open office apo to episimo site alla den boro na to kano
> egatastasi
>
> tar xzvf OOo_1.0.3.1_LinuxIntel_install.tar.gz
>
> tar: install/f_0385: Cannot change ownership to uid 57669, gid 57669:
> Operation not permitted
> install/setup.ins
>
> Kapoia idea

Gia na mporeso na anaparago to error, xreiasthke na xrhsimopoihso to option
--same-owner, to opoio DEN einai by default energopoihmeno. Synepos kane ena
"which tar", gia na deis mhpos anti tou tar trexeis kapoio alias h kapoio
script. Pantos akoma kai se aythn thn periptosh, an mpeis san root ("su", opos
sou eipe kapoios) to provlhma kanonika den prepei na yparxei.

Akoma omos kai me to error, to extract ginetai kata ta alla sosta, synepos
kane ena ls na deis mhpos to directory install einai ekei, etoimo pros
xrhsh... :-) Allios, kati allo sou diafeygei. Kapoio allo error isos ?

T.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========