Suse 8.2

George Maratos batsoulis at germanosnet.gr
Fri May 23 14:23:10 EEST 2003

Kallhspera sas
Merika problhmatakia:1) meta thn egkatastash tou paketou kai sthn prospatheia egkatastashs tou Driver(gForse2 GTS karta) ths nVidia, mou zhtaei na katebasw-Rixw ton Xserver prokeimenou ginei install o parapanw driver.Pragmati ginetai h egkatastash kai ek'neoy sykwma tou Xserver,alla to 3d acceleration den energopoieitai me tipota kai h sxetikh rythmish mesa apo Sax2 apotygxanei les kai den anebhke pote o driver ths nVidia(ta logs omws lene oti doyleuei mia xara).??
2)Par'oti exw shkwsei CUPS h egkatastash (arxikopoihsh kata ton yast2) kollaei kanontas ta led tou plhktrologiou na anabosbhnoun me trella kai fysika meta mono restart tipota allo.Prospathisa na ektypwsw mia selida alla pairnw to mhnyma oti den exw shkwsei CUPS??

Best Regards
batsoulis ;-))