mp3 & Kazaa

AncalagoN ancalagon at freemail.gr
Thu May 22 23:56:19 EEST 2003

22/5/2003 22:42:38, V13 <v13 at priest.com> wrote:

> [...]
antistoixo tou Kazaa

Loipon se oti afora eidika to Kazaa oxi den yparxei auti ti
stigmi kati se *nix sistimata to opoio na ylopoihei sosta kai
xoris problimata to FastTrack protocol. Tora se oti afora ta
ypoloipa protokolla yparxoun apo oso 3ero ylopoihseis gia to
e-Donkey,overnet,gnutella(anaferate arketa) tesla ktl. Pantos
epeidi h eyxrhstia,taxythta  kai i a3iopistia tou protocol
tou Kazaa einai safos anoteri apo ta prohgoumena protokolla
sas proskalloume na proste8eite stous xiliades xrhstes pou
stelnoun e-mail sto Kazaa parakalontas gia mia ylopoihsh
toulaxiston se Linux tou protokollou tous.