No subject

Evangelos Arkalis arkalis at acn.gr
Wed May 14 00:01:46 EEST 2003

Και εγω ειχα το ιδιο προβλημα....
Ειχα δοκιμασει στο παρελθον διαφορες διανομες, ομως εμεναν στο σκληρο
μου δισκο λιγες μερες και ξαναγυρναγα στα Windows.

Eδω και και δυο μηνες χρησιμοποιω το Gentoo Linux το οποιο ειναι ενα
source distribution. Με το τροπο αυτο χτιζεται το συστημα σιγα-σιγα και
ετσι καταλαβαινεις πως λειτουργει το καθετι. Απαιτει χρονο και λιγο
διαβασμα, ομως η γνωση που αποκτας ειναι βαθια και ουσιαστικη.
Τωρα εχω ενα υπολογιστη microsoft-free και δεν νομιζω να ξαναγυρισω
πισω!