problima me anagnosi ellinikon se konsola

Oikonomakis Giannis jemangr at hotmail.com
Sat May 10 00:19:25 EEST 2003

> pou mpaineis ?
> ti kaneis save stin eksodo ?
>
> (sorry ean kapoios exei katalavei ti simainei to parapano)

  Trexo: "make menuconfig" kai bgeno kanontas save xoris na allakso tipota.

> --
> giorgos tsimaras
> linux manual : members.hellug.gr/zakinthinos

    Euxaristo gia thn boithia telika arxisa na afero kai na prostheto ston
kernel kai kati exo kanei.
apla den eixe tyxei na ksanakano cobile se kernel xoris na ton exo peiraksei
kai na mou bgalei error.
 Exo kanei mono mia allagh sto /usr/lib/kbd/.. gia na allakso ton xaraktira
ä (delta) kai na ton metatrepso gia na mou
emfanizete allos xaraktiras sthn thesi tou ( 255 nomizo oti miazei sto
delta ) gia na ton blepo apo ena logistiko programa
grameno se cobol (sto opoio na simiothi oti apo window$ me telnet, ton blepo
mia xara) Xoris na to kano auto me
grammatoseira cp737 den blepo to delta kai me 928 den blepo ta plaisia ton
menu (den yparxoun oi xaraktires pou einai
 gramena ta menu). Se perasmenes ekdoseis (RedHat 6.2) (RedHat 7.0) me thn
allagh auti sto /usr/lib/kbd to eblepa.

   Euxaristo kai pali
Oikonomakis Giannhs