2 mikra problems

Giannis Vrentzos gvre at gvre.gr
Wed May 7 08:22:10 EEST 2003

mp3man wrote:
> Pedia exo dio toso da mikroulika provlimatakia
> 1) Akolouthisa tis odigies gia Ellinika kai grafo kanokikotata ellinika opou thelo kai me tonous...
alla otan kano ena folder me ellinika parolo pou to linux to vlepei mia
xara ta window$ to vlepoun
alampournezika kai to antistrofo, diladi vlepo alampournezika ta folder
ta opoia exoun dimiourgithei
me window$... eutixos auto den simvenei me kanena allo programa px. doc
apo openoffice i html selides.
> 2) Exo valei tin parametro user sto /etc/fstab, alla den mporo na do ta periexomena ton allon particion
san user (to cd-rom to kano mount-umount kanonika).  To exo dokimasei
kai me auto kai me noauto alla tpt!
Vale sto mount to option umask= me thn timh pou 8eleis.H umask
leitourgei antistrofa apo thn mode. px An 8eleis oloi na exoun rwx perms
sto partition vazeis umask=000.Gia perissoteres plhrofories 'man umask'.

> euxaristo poli.

Gvre