Re: problima me anagnosi ellinikon se konsola ä (delta)

Oikonomakis Giannis jemangr at hotmail.com
Mon May 5 23:20:44 EEST 2003

> Ayta einai swsta kai arketa

> steile mas ta errors na doume ti lene ?????? Den eimaste kai
> manteis!!!!!
>
> --
> I can only show you the path, you have to walk it

   Eyxaristo poli gia thn politimi boithia!!! den perimeno oposdipote na mou
peis
to pos ginete to cobile, aloste to oti den exei allaksei kati itan arketo
kai xoris to
sxolio, apla mou fanike periergo to oti ekana cobile se enan kernel pou
ypirxe,
xoris na prostheso 'h na afereso kati kai ebgale error.

Oikonomakis Giannis