Redhat 9 και modem

Giannis Vrentzos gvre at forthnet.gr
Tue Apr 22 10:20:33 EEST 2003

kostas vitsaxakis wrote:
> [...]
> Πρώτα απ' όλα όμως πρέπει να κάνω εγώ τις δοκιμές μου (στο δικό μου
> μηχάνημα) και αφού δω ότι δουλεύει θα φροντίσω να το προωθήσω.
>
> Πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν τα ελληνικά αλλά το ξεπέρασα αφού τυχαία
> ανακάλυψα και τον συνδυασμό των πλήκτρων (shift + shift). Βέβαια δεν το
> έλυσα τελείως γιατί ενώ το περιβάλλον έχει ελληνικά όταν ανοίξω το
> office τότε όλα έχουν την καταπληκτική γραμματοσειρά του Πικάσο , δηλαδή
> κύβους.
>
> Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθήσει σε αυτό καλό θα ήταν.

To teleytaio redhat pou doulepsa htan to 7.3 kai den 3erw ti paizetai
stis nees ekdoseis. Kapoios pou to exei 8a se voh8isei kalytera.
An kapoia stigmh exeis xrono dokimase mandrake 9.1. Ta ellhnika tou ta
ry8mizeis poly eykola kata thn egatastash. H egatastash twn win fonts
ginetai me ena klik. Ola ayta vevaia einai gia kapoion pou einai neos
ston kosmo tou linux kai den 8elei na psaxtei poly arxika.

> Μετά υπάρχει και το πρόβλημα του modem (είναι εσωτερικό και το έχω
> αλλάξει και με άλλο) αλλά δεν κατάφερα να κάνω το linux να το δει γιατί
> συνέχεια μου λέει ότι δεν υπάρχει συσκευή.

Ti chipset exei to modem?

> Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθήσει και σε αυτό θα με βοηθούσε αρκετά.
>

> Αυτά για την ώρα και τα δικά μου προβλήματα αν δεν τα ξαναπούμέ σύντομα
> σας εύχομαι ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε όλους
>

> Ευχαριστώ,

> **Κώστας ΒΙΤΣΑΞΑΚΗΣ***
> *ΙΤ ΜΑΝΑGER