Redhat 9 και modem

kostas vitsaxakis vitsaxakis at megaplast.gr
Tue Apr 22 08:56:04 EEST 2003

Καλημέρα σε όλους,

            Όπως αρκετοί από εσάς έτσι και εγώ είμαι νέος στον κόσμο του linux και επειδή μ' αρέσει θα ήθελα πολύ να το δουλέψω και εγώ αλλά και οι υπόλοιποι στην δουλειά που έχουν την ατυχία :-) να τους «υποστηρίζω». Πρώτα απ' όλα όμως πρέπει να κάνω εγώ τις δοκιμές μου (στο δικό μου μηχάνημα) και αφού δω ότι δουλεύει θα φροντίσω να το προωθήσω.

Πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν τα ελληνικά αλλά το ξεπέρασα αφού τυχαία ανακάλυψα και τον συνδυασμό των πλήκτρων (shift + shift). Βέβαια δεν το έλυσα τελείως γιατί ενώ το περιβάλλον έχει ελληνικά όταν ανοίξω το office τότε όλα έχουν την καταπληκτική γραμματοσειρά του Πικάσο , δηλαδή κύβους. :-)

Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθήσει σε αυτό καλό θα ήταν.

Μετά υπάρχει και το πρόβλημα του modem (είναι εσωτερικό και το έχω αλλάξει και με άλλο) αλλά δεν κατάφερα να κάνω το linux να το δει γιατί συνέχεια μου λέει ότι δεν υπάρχει συσκευή.

Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί να βοηθήσει και σε αυτό θα με βοηθούσε αρκετά.

Αυτά για την ώρα και τα δικά μου προβλήματα αν δεν τα ξαναπούμέ σύντομα σας εύχομαι ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε όλους :-)

Ευχαριστώ,

_________________________________

Κώστας ΒΙΤΣΑΞΑΚΗΣ
ΙΤ ΜΑΝΑGER