Migrate2linux digest, Vol 1 #30 - 4 msgs

V13 v13 at priest.com
Mon Apr 21 01:06:02 EEST 2003

On Sunday 20 April 2003 06:17, mp3man wrote:
> Loipon... den exo palio netmod (mias evdomadas einai), tora tha mou peite
> kai giati den to vazeis se usb? na sas po tin allithia den to vazo giati
> den ksero pos onomazei to linux tin thira toy usb!!! Sas euxaristo olous
> therma gia tin voithia sas... to linuxaki gamaei kai mera me tin mera
> veltionome (1,5 vdomada xrisis)

Pes mas ti akribos problima exeis me ton netmod.

Dokimase na baleis tin syriaki soy sta 115200. An den doylepsei sosta, bres
mesa sto manual toy netmod ena AT command poy exei kai to opoio kanonizei thn
taxytita ths syriakis toy. Ta palia netmod pigenan mexri 115200 alla to diko
soy prepei na pigenei mexri 230400. Balto sta 115200 se proti fasi kai
dokimase to.

<<V13>>