dial up problems

Theodore J. Soldatos bafh at hellug.gr
Fri Apr 18 10:39:10 EEST 2003

Charis Charalambous wrote:
<snip>

> 3) Tha parakalousa to Stamati na kanei ton kopo na mou stilei ta exis
> arxeia:
>
> /etc/resolv.conf
> /etc/hosts
> /etc/networks
> /etc/hostname
>
> Thelo na veveotho gia to format diaforon pragmaton gia ta opia den eimai
> sigouros p.x. sto /etc/hostname grafo to hostname me ti morfi
> localhost.localdomain.net (F.Q.D.N.) i apla localhost?

As shmeiothei edo oti sto linux yparxoun man pages kai gia arxeia, opou
perigrafoun ti kanei to kathe arxeio kai pos syntasetai, perilamvanontas syxna
kai paradeigmata. Gia dokimase "man resolv.conf".

Oso gia to /etc/hostname, toulaxiston sto Slackware (opou einai
/etc/HOSTNAME), grafetai to plhres onoma.

T.

--
=  theodore at eexi.gr =_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========