dial up problems

Charis Charalambous charalambous at softnet.tuc.gr
Thu Apr 17 06:55:38 EEST 2003

> Loipon, ayto sou symvainei gia 2 logous.
> O enas einai to aythentication na mi ginetai eite giati to mixanima sou
> prospathei na kanei chap i pap kai den to dexetai o provider kai nai men
> sikonetai o pppd kanei establish connection alla meta apo kapoio xrono
> ta ftynei giati o provider kleinei tin porta, eite giati yparxei
> thoryvos sti grammi sou me apotelesma na einai apo retry se retry.
> Symvouli mou, na diavaseis to ISP hookup how to gia to pos na kaneis
> syndesi xoris GUI na deis episis tis parametrous tou pppd ( man pppd )
> [...]

Katarxas xaireto tous pantes sti lista... :-)

1) Lipon to idio provlima me ton mp3man exo kai ego (me petaei ekso to kppp
me exit status 15, meta apo 2 mins). Exo stilei mail
sto support tou polytexneiou kritis (pou einai o provider mou) sxetika me to
pia methodo authentication na xrisimopio (PAP,CHAP ktl)
alla ospou na paro apantisi fadazomai oti tha perasoun meres...

2) Sto PC pou exo to modem exo kai mia karta diktiou oste na to sindeo me
ena 2o PC pou exo. O route table den einai sostos giati
den periexei to loopback interface otan kano route -n. Otan omos dino route
add -net 127.0.0.0 (i kai 127.0.0.1, alithia pio einai to sosto?) oste na
prostheso to loopback interface mou epistrefei:

SIOCADDRT: Invalid argument.

Enoite oti me ifconfig vlepo kanonika ta 2 interfaces, eth0 kai lo. Exo
Debian r3.0. Kamia idea?

3) Tha parakalousa to Stamati na kanei ton kopo na mou stilei ta exis
arxeia:

/etc/resolv.conf
/etc/hosts
/etc/networks
/etc/hostname

Thelo na veveotho gia to format diaforon pragmaton gia ta opia den eimai
sigouros p.x. sto /etc/hostname grafo to hostname me ti morfi
localhost.localdomain.net (F.Q.D.N.) i apla localhost?

Charis