Squid

George Christopoulos kalidona at hotmail.com
Wed Apr 16 17:23:25 EEST 2003

Έχω πρόσφατα εγκαταστήσει και ρυθμίσει το Squid 2.4 στο μηχάνημα μου (Mandrake 8.2). Αφού ρύθμισα το Squid να ξεκινά στην εκκίνηση και "πείραξα" το squid.conf, ρύθμισα στο mozilla ότι υπάρχει proxy server με IP 127.0.0.1 (localhost). Ακόμα όρισα dns_nameservers πάλι με IP 127.0.0.1 αφού στην εκκίνηση ξεκινά ο daemon Named. Σήκωσα σύνδεση στο internet με το kppp και από το mozilla πλοηγήθηκα κανονικά στο διαδίκτυο. Το πρόβλημα είναι ότι όταν ξαναμπαίνω στην ίδια σελίδα που μόλις πρίν ξαναμπήκα δεν βλέπω την σέλίδα να κατεβαίνει ακαριαία αλλά αυτή κατεβαίνει όπως και την πρώτη φορά. Έλεγξα το φάκελο που κρατά τις σελίδες /var/spool/squid απανειλλημένα και διαπίστωσα ότι αυξάνεται το μεγεθός του όσο μπαίνω στο διαδίκτυο.
Μήπως έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει ή αν έχει εγκαταστήσει κάποιος το Squid να μου στείλει συμπιεσμένο το squid.conf να ελέγξω αν έχω κάνει σωστά τις ρυθμίσεις;

Ευχαριστώ.
kalidona at hotmail.com