linux + windows xp (was: no subject)

Ioannis C. Dimakos idimakos at upatras.gr
Thu Apr 3 13:05:23 EEST 2003

Vassilis Karalazos wrote:

> To koinis xrisis (opou mporeis na exeis documents klp klp) kanto FAT32 gia
> na to blepeis kai na grafeis apo pantou xoris prob. 8a se bolepsei poli stin
> arxi pou 8a 8es na doulebeis pote sto ena sistima kai pote sto allo..

Geia sunlistobioi.

Na pw ki egw oti ontws me win2k kai ola ta service packs sto diko tous
sklhro kai mandrake 9.0 se allo sklhro (twra etoimazetai to 9.1) den exw
problhma na diabasw ta data apo ta windoze.  Omws ap'oso xerw to 9.0 den
mporei na grapsei sta ntfs partitions, swsta?

An pame se winxp me fat32 format, tha exw th dunatothta gia write?

Kaneis na mas diafwtisei?

Epishs, na pw (off-topic):

1) oti kata thn apopsh mou to Mandrake prosferei thn pio "ellhnikoterh"
dianomh apo oti to SUSE 'h to RedHat.

2) Me to netmod kai ta scripts ti ginetai?  Giati kala sto grafeio pou h
karta anagnwrizetai apo monh ths, alla sto spiti, to netmod klwtsaei.

Geia kai xara,

IKD