xereto tin lista kai mia erotisi Gia ellinika

???????? ????? skekes at pylones.gr
Tue Apr 1 13:50:21 EEST 2003

> Loipon, exo balei tora teleutea to mandrake 9.0 alla den mporo na
> grapso ellinika sto openoffice kai sto kword. Sto kwrite grafo
> kanonika episis kai stin konsola grafo kanonika? Tis pteei??? Exete
> kamia idea?

Gia to OpeOffice efoson exeis egkatastisei grammatoseires kai mporeis na
grapseis Ellinika tote apo to printer setup tool tha pas na prostheseis
tis grammatoseires pou exeis, kai meta na tis xrisimopoiiseis. An
parolayta den mporeis na grapseis Ellinika, tha prepei na kaneis font
substitution ena font px Courier me to antistoixo Courier gia paradeigma
pou na ypostirizei ellinika.
Elpizo na se voithisa. Gia to kword den ksero tois ptaiei opote kai den
mporo na se voithiso.