"Lugistics": Na (3ana)organwthoyme (?)

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Mon Jun 13 16:35:37 EEST 2005

On Monday 13 June 2005 14:14, Spiros Bolis wrote:
> To neo stoixeio poy dinei to Zope einai ta "workflows". An
> katalabainw kala, an ena melos symplhrwsei th forma eggrafhs, yparxei
> eidopoihsh toy tamia o opoios tha pathsei OK an dei sthn trapeza
> lefta kai meta tha to dei o grammateas oti ola einai OK kai tha ton
> balei sta arxeia melwn ap' opoy tha boroyn oi admins na pistopoihsoyn
> oti einai OK gia na parei mail kai na borei na pshfizei. Ola ayta
> bebaia tha theloyn poly doyleia (ypothetw).

Δεν ξέρω πόση δουλειά είναι αυτό να γίνει με το Zope-way, αλλά με το php
way το μόνο που χρειάζεται είναι μια σωστά σχεδιασμένη βάση δεδομένων
και μερικά web forms interfaces.

Απλώς αυτό το functionality δεν το έδινε καν το παλιό lugistics και
είναι κάτι που το θέλουμε τώρα αφού κάνουμε που κάνουμε τον κόπο
(βέβαια μέχρι στιγμής μόνο στα λόγια έχουμε μείνει, κάτι είναι κι
αυτό).

Πάντως, στο παραπάνω "flow" που έγραψες (αν και άσχετο με το
συγκεκριμένο θέμα που είναι το development), ίσως θα έπρεπε κάποια
στιγμή το ΔΣ να γράψει και να "προτυποποιήσει" τις γραφειοκρατικές
διαδικασίες. Πραγματικά, δεν χρειάζεται όλα αυτά τα άτομα που ανέφερες
να κοιτάξουν μια εγγραφή ενός νέου μέλους.

Αν ο ταμίας πεί το ΟΚ, τότε σημαίνει πως πρέπει να μπεί στα ηλεκτρονικά
βιβλία του γραμματέα αυτόματα και ο γραμματέας απλώς να ειδοποιηθεί, να
φτιαχτούν τα accounts μόνα τους, το mail account μόνο του κλπ κλπ.

Με αυτόν τον τρόπο θα "ελαφρύνει" η γραφειοκρατία του γραμματέα/ταμία.
Αυτό δεν θέλουμε ?

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?