Kanena neo ?

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Tue Sep 17 20:49:34 EEST 2002

On Tue, 17 Sep 2002, Theodore J. Soldatos wrote:

> dieykolynei kiolas. Kamia idea epi tou thematos ? Kanenas idiaiteros logos na
> xrhsimopoihsoume LDAP ?

An kai den exw hands-on-experience apo to marafeti ayto, exw akoysei diafora
endiferonta..
Kai to ena apo ayta einai to perifhmo replication, wste na yparxei ena kentriko
mhxanhma kapoy kai na na pairnoyn oloi oi alloi (i.e. tux, igloo, "iceberg")
ta authentication sybaramartoynta apo ena kentriko shmeio.
Ayto bebaia ginetai kai me xazo dump apo th mia bash sthn allh gia to e3wfreniko
noymero twn 200 (energwn kai mh) melwn mas.

LDAP bebaia einai poly ths modos kai to project borei na 3efygei apo ta stena
oria enos LUG..

Kalo brady,

--
Spiros D. Bolis