Ti tha kanoume telika?

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sun Sep 8 03:04:00 EEST 2002

On Sun, 8 Sep 2002, indyone wrote:

> As protinei o ka8enas mas, mera - wra - pou ton boleyei.......

Emena na me thewreite parathrhth. An boleyomai tha erthw kai tha sas pw
thn ebeiria moy apo to webmasteriliki sxedon apo idryshs toy syllogoy

--

Spiros D. Bolis

Y.G. An malista exw xrono tha boithisw oso borw. Epeidh den exw grapsei me ti
borw na asxolithw, katexw ligo php, ligo mysql, ligo postgres ligo
administration ktl ktl..Bebaia den exw grapsei maziko kwdika, oyte exw
grapsei me POLY allo kosmo. O xronos moy einai poly perirismenos, opote
na mh basizeste s' emena

Kalo 3hmerwma se oloys,