Συνάντηση!

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Fri Aug 30 22:32:28 EEST 2002

On Friday 30 August 2002 11:27, Politis konstantinos wrote:
> Παιδιά είμαι και εγώ εδώ ! Συμφωνώ για την συνάντηση ! Έτσι μόνο θα
> γίνει κάτι και θα ξεκινήσουμε!

Εγώ συμφωνώ με τον DJ Art. Αν περίμενε ο Torvalds να συναντηθούνε
όλοι οι προγραμματιστές του πυρήνα, δεν θα υπήρχε Linux τώρα.
Εξ άλλου συνηθίζεται οι συναντήσεις στα πλαίσια του Hellug να
"εκφυλίζονται" σε τσιμπούσια...

Προτείνω:
Αρχίζουμε από αυτήν εδώ τη λίστα, να καθορίζουμε τις προδιαγραφές του
προγράμματος.
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ θέλουμε να κάνει.
ΜΕΤΑ θα εξετάσουμε ποια είναι η κατάλληλη γλώσσα υλοποίησης,
η κατάλληλη μεθοδολογία, θα μοιράσουμε την δουλειά κτλ. κτλ

Θα μπορούσα να αναφέρω πλήθος παραπομπές σε γνωστά βιβλία
πληροφορικής, αλλά νομίζω ότι αυτό που λέω είναι προφανέστατα ορθό.

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net