Lugistics ... frozen?

DJ Art djart at linux.gr
Fri Aug 30 03:29:42 EEST 2002

On Thursday 29 August 2002 18:10, indyone wrote:

> Katarxas prepei na synanth8oume... oyte kan sas gnwrizw!

χμ, γιατί κάτι τέτοιο μου φαίνεται ότι είναι αδύνατο να γίνει ? το λέμε
τόσο καιρό και ... δεν έγινε ποτέ. εξάλλου και να συναντηθούμε τί θα
καταλάβουμε ? :)

> An den 3eroume tis dynatothtes tou ka8enos... pws 8a apofasisoume ti
> 8a kanoume!

μπορούμε προαιρετικά να βγάλουμε κάποιον ως project leader, και να
χωρίσουμε σε κομμάτια τις δουλειές που πρέπει να γίνουν. Μετά ο καθένας
θα μπορέσει να αναλάβει από ένα κομμάτι.

αν π.χ. κάποιος πέσει έξω στην επιλογή του και έχει δυσκολίες με αυτό, ή
θα λάβει βοήθεια από άλλους ή θα πάρει άλλο κομμάτι και το κομμάτι αυτό
θα το κάνει κάποιος άλλος (οπότε πρέπει να το χωρίσουμε σε πολύ
περισσότερα κομμάτια από όσοι είμαστε αριθμητικά).

> Koitaxte exoume sigoura polla na syzhthsoume... opote...
> Dj Art blepw eisai sthn Patra (kalh epityxia me thn e3etastikh sou)
> alla pote problepeis na er8eis Athina?

η εξεταστική τελειώνει τέλος Σεπτεμβρίου. Αν δεν κάνω λάθος, ο
Τοπογλίδης θα έχει φύγει για Αγγλία μέχρι τότε.

οπότε .... δεν βγαίνει άκρη με τη συνάντηση. ούτε οι πρώτοι θα είμαστε
ούτε οι τελευταίοι που συνεργάζονται αποκλειστικά και μόνο με e-mail.

αν δεν κάνουμε ποτέ μια αρχή, δεν πρόκειται να έχουμε και ένα τέλος ;)
--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)