TO KEIMENO MOY

Apostolos Syropoulos apostolo at ocean1.ee.duth.gr
Fri Aug 16 13:01:57 EEST 2002

On Tue, 13 Aug 2002, John Sheridan wrote:

> Geia Stelno to keimeno moy gia to teyxos
> Giannis

Φιλοι,

Διαβασα στα γρηγορα το κειμενο του Γιαννη και μολονοτι ενδιαφερον εχω να
κανω ορισμενες παρατηρησεις:

1) Ο Γιαννης κανει την υποθεση οτι ο αναγνωστης γνωριζει τι ειναι το Qt,
   το GIF, MNG και αρκετα ακομη πραγματα. Ειναι ομως ετσι τα πραγματα;
   Να πω την αμαρτια μου: πρωτη φορα ακουω για το MNG! Πρωτα εξηγεις στον
   αλλον τι ειναι αυτο που περιγραφεις και μαλιστα με τετοιο τροπο που να το
   καταλαβει και μια ... ξανθια!

2) Αν υπαρχει ετοιμο το προγραμμα 'η εργαλειο που περιγραφουμε λεμε που το
   βρισκουμε και επισης για τους... μερακληδες δινουμε και μερικες συμβουλες
   για το πως μπορουνε να το εγκαταστησουν μονοι τους και αρα να κανουν
   μονοι τους τη μεταφραση.

3) Και μονο που ο αδαης αναγνωστης θα δει 20-30 γραμμες κωδικα θα πει:
   Τι λες τωρα!!!!

Εγω εχω την εντυπωση πως θελουμε να φτιαξουμε ενα "περιοδικο" το οποιο
θα παρουσιαζει τα πλεονεκτηματα του Unix/Linux σε σχεση με τα Windows.
Το περιοδικο πρεπει να πεισει λαο, γιατι αλλιως θα καταληξει... Διλλημα
Ετσι θα ηταν προτειμοτερο να εχουμε ενα αρθρο για το xv!!! Ας πουμε πως
μπορουμε να κανουμε screen-captures τα οποια στην συνεχεια θα χρησιμοποιησουμε
για wall paper; Μολονοτι ειναι χαζο, εντουτοις πιστευω ενδιαφερει πολυ
περισσοτερο κοσμο... Ακομη μπορουμε να γραψουμε για τα MP3, το ogg vorbis,
τα προγραμματα που παιζουν DVD, το xine, το oggle και το mplayer. Ακομη
μπορουμε να γραψουμε για το GIMP, το autotrace, το Kontour του KOffice
και λοιπα. Αυτα μπορουν να πεισουν τον αναγνωστη οτι μπορει να κανει
επεξεργασια εικονας, ηχου και να δει μια ταινεια στο Unix!!!
A.S.

*Apostolos Syropoulos                                          *
*snail mail: 366, 28th October Str., GR-671 00  Xanthi, HELLAS *
*email     : apostolo at ocean1.ee.duth.gr                        *
*phone num.: +30-(0)5410-28704                                 *
*home page : http://obelix.ee.duth.gr/~apostolo                *