Bad links...

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Fri Feb 17 20:23:53 EET 2006

Στις Friday 17 February 2006 07:16, ο/η Giannopoulos N. έγραψε:
> Επίσης θα ήθελα να αναφέρω πως στη σελίδα γενικότερης καθοδήγησης του
> κοινού (http://howto.hellug.gr/howto/pub/html/index-3.html) υπάρχουν αρκετά
> λάθη. Το link για τα sgml αρχεία δε λειτουργεί (πάει κάπου σε κάποιον
> άσχετο σύνδεσμο), ο σύνδεσμος του LEXIS δε λειτουργεί καθόλου όπως και
> αυτός του LUGistics.Ρίξτε μια ματιά όποτε ευκαιρήσετε σας παρακαλώ. Καλές
> μεταφράσεις...

Νίκο καλησπέρα,

οι σελίδες που κοιτάς έχουν να ανανεωθούν παααααααααααρα πολύ καιρό ... ούτε
εγώ δεν θυμάμαι απο πότε!!!

Δυστηχώς κάποια προβλήματα και κάποιες μετακομίσεις από τον ένα server στον
άλλον "σπάσανε" πολλά πράγματα και δυστηχώς κανένας δεν ασχολήθηκε να τα
φτιάξει!!! :(

Βασικά είναι ένα project που μου αρέσει και δεν θέλω να το αφήσω αλλά δυστηχώς
δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ.

Υπόσχομαι οτι κάποια στιγμή θα τα φτιάξω!!! Αργά ή γρήγορα .... μάλλον
αργά ... τώρα που το σκέφτομαι.

Φιλικά
Αποστόλης