Μετάφραση του βιβλίου Introduction to Linux

Giannopoulos N. nickanorgi at yahoo.com
Fri Feb 17 07:09:15 EET 2006

Αγαπητοί θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι έχω ξεκινήσει τη μετάφραση του βιβλίου Introduction to Linux της κας Machtelt Garrels, μετά από συνεννόηση μαζί της. Επειδή όμως το έργο είναι τεράστιο, θα ήθελα αν μπορεί να βγει μια ανακοίνωση για άτομα που τυχόν ενδιαφέρονται να συνεργαστούν μαζί μου ώστε να βγει η μετάφραση.Αν πάλι δεν υπάρχουν ενδιαφερόμενοι, θα έχετε την πλήρη μετάφραση του βιβλίου σε 4-5 μήνες...Καλή μου υπομονή!
Να είστε καλά και καλή δύναμη στους μεταφράζοντες.......