redhat manual in Greek

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Wed Oct 12 21:23:49 EEST 2005

Στις Sunday 09 October 2005 12:38, ο/η Giannis Demergis έγραψε:
> ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΑΡΟΙΣ ΣΤΟ LINUX EAN KAI EXΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΩΝ
> ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΩΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΣΕ PDF
> ΜΑΝUAL ΣΤΑ ΕΛΛΙΝΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟ SUSE 7.1 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

Διακρίνω μια διχασμένη προσωπικότητα πίσω από αυτό το mail. Κατ' αρχήν θα
πρέπει να αποφασίσεις για ποια διανομή θές maual, για το redhat (οπως
αναφέρεις στο θεμα του μηνύματος) ή για το Suse (όπως αναφέρεις στο μέσα στο
μήνυμά σου);;;

Όταν αποφασίσεις λοιπόν πές μας!!!!!!!!

Και στις δύο περιπτώσεις όμως θα απογοητευτείς γιατί για κανένα από τα δύο δεν
υπάρχει ελληνικό manual.

Καλησπέρα

Αποστόλης