Ergasioyles.

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Mon Feb 28 19:33:12 EET 2005

Στις Monday 28 February 2005 13:03, γράψατε:

> format

Kwsta kalhspera,

8a to h8ela kai egw na perasoume se Docbook XSLT to 8ema einai oti den exw
brei to xrono na asxolh8w me docbook gia na dw ti paizei. Basiko erwthma
einai "Ti ginetai me ta ellhnika?" ta sgml-tools pou yparxoyn ston iceberg
htan peiragmena wste na bgazoun swsto ellhniko output se .dvi kai .pdf (twra
basika den paizoun opote pali 8elei psaksimo). Epishs an ginei ayth h
metabash den 3erw ti 8a ginei me ta palia howto pou einai grammena se
linuxdoc. Mporoume arage me kapoio tropo na ta metatrepsoume se docbook
(enooeitai xwris na ta grapsoume apo thn arxh!!!).

Eimai olos aytia kai akouw protaseis.

Filika
Apostolis