howto + apo pou na arxisw?

Ghost Dog ghostdog at ath.forthnet.gr
Sun Mar 18 20:57:00 EET 2001

Onomazomai Aristotelis Liondos kai hr8a se epafi me to linux prin apo 3-4
mhnes.Epeidei den 3erw akoma polla sxetika me to sistima se epipedo
programatismou skefthka oti o monos tropos pou borw na voi8isw einai na
metafrazw how-to sta ellhnika.Gnwrizw aglika kai gallika se poli kalo
epipedo.Sas grafw gia na mou ipodei3ete poia how-ti 8a 8elate na metafrasw
kai na sas steilw(exw diavasei to "anadrash/proklhsh sinergasias".Sas grafw
1on.giati den eimai enhmeros gia ta how-to pou grafondai afth th stigmh kai
2on gia na me enhmerwsete an einai dinaton poia how-to 8ewroundai poio
shmandika wste na arxisw apo ekei) .An 8a borousa na fanw se kati allo
xrhsimos pera apo thn
metafrash twn how-to (kai ta projects programatismou)  efxaristws na
voi8isw.Sas efxaristw gia ton xrono sas.
Aristotelis Liondos
foithths nomikhs/Grenoble II-France