Sylpheed

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Jan 18 20:44:00 EET 2001

Χαιρετώ την λίστα
Ξεκίνησα την μετάφραση του .po του sylpheed (έκδοση 0.4.52) που θα το βρείτε (όσοι θέλετε ή /και δεν το έχετε) στο http://sylpheed.good-day.net (Mail και News client για GTK+)

Δεν μπαίνω στο πως θα το δοκιμάσετε (υποθέτω ξέρετε να πειράξετε το configure script) αλλά αν έχει κανείς προτάσεις, πριν το στείλω στον συγγραφέα,  είναι πάνω από ευπρόσδεκτες.

Οι προτάσεις μπορεί να αφορούν τα:
- Διορθώσεις  (all-time classic)
- Μη μεταφρασμένα κομμάτια (ναι, υπάρχουν και τέτοια :)
- Σωστότερες/Ακριβέστερες μεταφράσεις (αν και οι πιο πολλές είναι ελεγμένες με το Lexis και το lexicon)
- Το κυριώτερο. Πιο "μικρές" μεταφράσεις (πλέον τα εικονίδια μου φεύγουν εκτός οθόνης με τις γαϊδουρο-περιγραφές που έχω δώσει)

Αυτά, ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια

--
Μιχάλης Καμπριάνης
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr