Xmms Greekalization

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Jun 14 19:22:21 EEST 2000

DJ Art wrote:

> Θα αναλάβω την ελληνικοποίηση του Xmms :-)

Συνέχεια το ξεχνάω: Ο κωδικός της γλώσσας μας είναι el ή el_GR ??
(έχω την εντύπωση πως έχω δεί και το 2ο: el_GR)

<η ώρα του παιδιού> (να λέμε κανα αστείο να "σπάει ο πάγος" :)

Τελικά έχει πολύ πλάκα η δουλειά :-)) Ξέρατε πως υπήρχε είδος μουσικής:
"Christian Gangsta Rap" ??? (xixixi) Να το πούμε σε κανα παπά να βγάλει
κανένα δίσκο (xexexe) ΟΚ, υπάρχει και σκέτο Christian Rap.

Να κάνω κανα αστείο να μεταφράσω στα ελληνικά τα είδη μουσικής ??? Έχει
να πέσει πολύ γέλιο !!! Φανταστείτε: "Χριστιανική Γκανγκστερική Ραπ" ή
το άλλο: Death MetaL: "Μέταλλο Θανάτου" ή το άλλο: "Βαρύ-Μέταλο". Θα
γελάσει και το παρδαλό κατσίκι :-))

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |