peri KDE

Evripidis Papakostas ep at rocketmail.com
Sat Mar 11 10:20:22 EET 2000

>Ena periergo prama:
>Stelnw email stoys ypeythynoys gia to project
>Greekalize
>KDE, den
>apantaei kanenas.
periergo indeed giati emena pou mou esteiles dio treis
imeres prin sou apantisa. etsi i den ksereis na
pairneis ta email sou i den ta koitas giati ego ksero
na stelno. giafto kai to kano kai cc kai stis
antistoixes listes oste na afksithoun oi pithanotites
na to laveis.

>Ta sxetika links tis selidas sto Hellug einai
>entelws
>dead.
ontos einai spasmena giati kaneis den asxolitai edo
kai ligo kairo. pantos ego piga sto kde.org se dio
lepta kai exo na sou po ta eksis an pragmatika
endiaferesai (sozontas sou alles treis evdomades
gkrinias):
http://i18n.kde.org/teams/index.shtml
kai psakse gia tin leksi Soldatos
(i elliniki lista peri kde translations)

http://i18n.kde.org/index.html
(i lista me tis metafraseis/ti na kaneis/pos klp)

http://i18n.kde.org/stats/doc/html/doc-el.html
(gia to ti exoun metafrasei kata kairous. mallon
anenimeroto gia ta ellinika)
Meta apo symvoyli toy Yanni Belia stelnw email sti
linux-howto at hellug.gr, pali tipota.

>Les kai pethanan oloi osoi grafan sti lista >amesws
molis
>egrapsa egw :-)
stis treis vdomades gkrinias askopis ego pragmatika
kindinepsa pantos.

>An kynigate toys metafrastes me to dikano opws >moy
egrapse
>o Yannis
>Belias
>(orion at linuxfreak.com), tote kati
>prepei na kanw lathos.
nai. gkriniazeis. les anakriveies. den pairneis ta
mail sou. stelneis to idio pragma se 40 simeia.

sou eixa grapsei pos kalo tha itan na rotiseis ton
soldato pou asxoleitai theodore at eexi.gr me afta kai na
steileis stin linux-howto gia na akouseis gnomes. apo
oti eida tora paizetai mia sizitisi ekei p.x. gia ta
.po files. to hellug mia pou kaneis episima den exei
analavei tin sintirisi tou kde project den exei kala
links, giati aftoi kanan reorganize to www tous kai
den odigoun pouthena. an thes na to analaveis esy do
so, kai malista an boreis steile kai se emena i ston
yang at hellug.gr ta kainourgia links na ta valoume sto
LUGistics (ekei pou einai spasmena ta palia).

allo ena einai pos afta pou vlepeis sto hellug einai
metafraseis tekmiriosis oxi efarmogon. boreis loipon
na pas sto kde na pareis ena sgml arxeio, na to
metafraseis (to sgml) afinontas ta sgml tags anepafa
kai na to steileis afou kaneis generate kai ta html,
txt, tou. sou eixa kai edo pei pos an vreis diskolies
sto .ps fere mou na sto parago ego... gia efarmoges
den ksero pos kai ti ginetai omos....

kata ta alla, afto akrivos einai to thema olon, pou se
apasxolei kai esena, to na voithan se kapoio project.
min nomizeis omos pos se kathe project iparxoun
xiliades xeria klp kai me to pou eipes ti nakano se
afto tha laveis 100 emails. borei kai na pethane o 1
kai monadikos pou to ekane kai na min laveis kanena.

i i18n kai cc linux-howto einai i listes sou.
an kai ekei den vrethei kaneis na sou apantisei isos
prosopiko ston theodore at eexi.gr kai an oxi eisai
telika monos sou kai pleon esy tha voithas emas (an
vgaleis akri) kai emeis tha sou gkriniazoume.

sorry gia to ntemi-epithetiko ifaki, alla se 40listes
kai emails vlepo to onoma mou kai eno sou exo
apantisei kai vlepo oti thes na boithiseis, den
prolaveno na katevazo emails me  tis ironies,
eksypandes sou kai den se ksero kiolas kai parageis
too much white noise me mikra mikra tetoia mails kai
zalistika...

gia oti ousiastiki voithia thes diathesimos.
e.

>Edw kai 2-3 evdomades prospathw na vrw enan >anthrwpo
na