Translations / PO files

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Mar 6 01:57:33 EET 2000

On Sun, Mar 05, 2000 at 11:04:58PM -0000, Xenitellis S wrote:

> Den eimai poly dynatos me to gtk, alla pistevw oti yparxei to arxeio
> .gtkrc poy ka8orizei grammatoseira metajy allwn. Enalaktika, koita sto
> .gnome/ gia to "gtkrc". Yparxei eidiki entoli gia grammatoseires, bale
> iso8859-7 anti gia iso8859-1.

Bale sto ~/.gtkrc sou ta ejhs:

	style "grfont"
	{
	  font = "-freetype-arial-medium-r-normal--*-120-*-*-*-*-iso8859-7"
	}
	widget_class "*" style "grfont"

Kai tote to GTK+ tha exei san defualt font sta widgets tou tin
grammatoseira -freetype-arial (ypo8etontas oti auti yparxei sto
FontPath twn X11 sou).

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
For my public PGP key: finger keramida at diogenis.ceid.upatras.gr
PGP fingerprint, phone and address in the headers of this message.