FAQ + Netiquette

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Feb 2 18:50:53 EET 2000

Όσον αφορά το netiquette ορίστε και κάτι που προέρχεται μέσα από την
ίδια τη λίστα:

By George Koulogiannis:
>1. Κατ' αρχήν μια mailing list έχει συγκεκριμένο αντικείμενο συζήτησης και mail με άσχετο περιεχόμενο είναι spam.
>
>2. Δεύτερον όταν υπάρχει αντιδικία αυτή δεν πρέπει να μεταφέρεται μέσω λίστας αλλά σε προσωπικό ΜΟΝΟ επίπεδο.

Τώρα, για το FAQ, ερώτηση:

Μπορεί μεν να μην είναι META-FAQ, αλλά σε ερωτήσεις του στύλ "πώς στήνω
τα ελληνικά" ή ερωτήσεις που απαιτούν *μεγάλες* απαντήσεις, μπορούμε να
παραπέμψουμε σε ένα αντίστοιχο How-To, σωστά ????

2 τέτοιες περιπτώσεις μου παρουσιάστηκαν:

1) Τα ... ελληνικά :-)
2) Ερώτηση στην οποία απαντάει το WinNT+Linux How-To

Και για να είμαστε και καλυμμένοι, πατάμε και μιά μετάφραση σε τυχόν μη
μεταφρασμένο How-To (να μην πούν: "πού να τρέχω να ξεσκονίζω τα αγγλικά
μου τώρα !!!").
Σωστά ??!!??
======================================================================================

Τώρα, μιά που "ξεσκονίζουμε" τα archives: Στο πολύ τέλος, να κάνουμε και
μία έκπληξη και να συμπεριλάβουμε στο τέλος του FAQ, τα ....
**highlights** της lgu ??? Δηλαδή, τα μηνύματα εκείνα τα οποία χαρίζουν
*πολύ* γέλιο, εκείνα όπου ακολουθούν flames, τσακωμοί κλπ ..... (βέβαια,
όχι να βγάλουμε στη φόρα όλα τα "μαύρα" σημεία, αλλά εκείνα μόνο που
διαθέτουν χιούμορ και είναι αστεία και φυσικά, όχι όλα τα flames που
ακολούθησαν, αλλά μόνο τα "καλόγουστα")

Π.χ: ένα μήνυμα που είχε σταλεί στη λίστα είναι το:

>Hello,
>
>I am very interested in getting a easy recipe for making my own yogurt how
>ever where I live is creating a problem. What do I need and make it easy
>because I live in the jungles of Costa Rica and there is not one good yogurt
>product here!
>
>Thank you and I await your answer, Sincerely Karen Hunter

Ή έστω, αν δεν συμπεριληφθούν στο FAQ, να τα συγκεντρώσουμε κάπου, αφού
έτσι κι αλλιώς κάνουμε τον κόπο και "ξεσκονίζουμε" όλα τα archives :-)))

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |