Linux-Greek-Users FAQ

Manos Karagiorgos xmantis at x-treme.gr
Fri Jan 7 02:12:40 EET 2000

> Re paidia copyright mpainei se prototypes douleies, otan anaferomaste
> se gnwsi pou einai koini den tithetai thema copyright.

Allow me to state my opinion.
Otan anaferesai stis lekseis prototypes kai koinh, auto einai sxetiko.
p.x. an deis ena HOWTO grafei (c) copyright: <onoma syggrafea>
As poume to Installation HOWTO tou Raymond.
Gia na mhn psaxneis:

This document is copyright 1998 by Eric S. Raymond. You may use, disseminate,
and reproduce it freely, provided you:
Do not omit or alter this copyright notice (you may translate it).
Do not omit or alter or omit the version number and date.
Do not omit or alter the document's pointer to the current WWW version.
Clearly mark any condensed, altered or versions as such.

Sigoura yparxoun biblia pou arketes fores h gnosi pou prosferetai einai koinh.
To 8ema tou copyright omos ti8etai kai poly hxhra arketes fores.
Tespa epeidh den eimai opados th 8eorias, de 8elo na epekta8o perissotero.

> > O Panos (Voudouris) exei prosferthei na grapsei kati gia to netiquette,
> > opote apo tis 11 tou mhna mporv vna tou dvsv to sxetiko file me auta pou
> > exv vrei vs tvra, kai se syndyasmo me th vohtheia tou Yannh (Ioannou) na
> > grapsei ena sxetiko eggrafo gia to prvto thema ston parapano
> > katalogo....
>
> Opws epanelimena exw pei , exw parei kana dyo keimena gia ayto, pou
> apo diko mou lathos (elipsi xronou) den exw kataferei na epeksergastw
> se ena teliko keimeno. Mazeyte oti mporeite kai tha kanw oti kalytero mporw
> kai egw apo pleyras mou.

Ok. An den ton kanei o Panos 8a to xeiristo ego to 8ema.

> > Sthn telikh morfh o ka8enas diathrei to <copyright> sto keimeno pou exei
> > grapsei.
>
> Pali edw isxyei auto pou lew parapanw. Copyright se gnwsi pou einai koini ?
> San na leme kapoios grafei ena biblio pou leei oti 1+1=2 kai bazei
> copyright ?

Nai, gia to teleftaio ksero pos den yfistatai 8ema <copyright> stis
perissoteres ton periptoseon gi'ayto kai to ebala eksarxhs se eisagogika.
Eprepe isos na xrhsimopoihso th leksh credit...

Ennoeitai oti ena not-probable-to-be LGU-FAQ se biblio, mporei na einai based
se erothseis/kai apanthseis mias listas opou h h gnosh pou kykloforei einai
koinh (no copyrights), alla omos gia th syntaksh tou apaiteitountai polla
perissotera kai sigoura topo8ethsh gnoshs pou exei apokth8ei apo thn empeiria,
ktl, ktl. Ennoeitai oti se biblio kaneis TIS epektaseis, xrhsimopoieis
anafores, oste na prosfereis mia oloklhromenh douleia apo thn apopsh pou
nomizeis esy kalytera.
Pare gia paradeigma to C++ Faq pou xrhsimopoihse os phgh (prosekse PHGH kai
mono) to comp.lang.c++
Exei copyright.

To copyright ginetai gia na mhn ginetai antigrafh mias oloklhromenhs douleias
opos auth exei ginei. (einai alloste kai apaithsh ths ekdotikhs etairias.)

--
Manos Karagiorgos
Live Free or Die