:Re: Linux-Greek-Users FAQ

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Jan 6 23:00:45 EET 2000

Manos Karagiorgos wrote:

Φαντάζομαι, διάβασες το αμέσως προηγούμενο message μου, που έστειλα
μόλις μου έστειλες :) το mail σου ...

Τέλος πάντων, το νόημα εκείνου το mail ήταν πως γενικά, είσαι OK με το
FAQ. Εγώ αναλαμβάνω όλο το 1998 (δεν έκανα ακόμα κάτι και, δυστυχώς,
αρχίζει η εξεταστική :( ...). Οπότε, όποιος άλλος ενδιαφερθεί για
δουλειά, αρχίζει με το 1999 ... και βλεπουμε στην πορεία ... αν
εμφανιστούν περισσότερα άτομα ... για μοιρασιά ...

> erothsh kai meta thn/tis apanthsh/eis/diagrafontas oti peritto evlepa
> endiamesa. (To peritto einai sxetiko, prospa8hsa na mhn apokleisv sxedon
> kamia ervthsh pou exei sxesh me to Linux).

Χμ .... εδώ σηκώνει κουβέντα, τέλος πάντων ... "Frequently" Asked
Questions ... Τώρα, θα μου πείς, ούτως ή άλλως αποκλείσαμε κάπως το
Frequently και περάσαμε στο πιο Quality ....

Το λέω αυτό για έναν και μοναδικό λόγο. Αν συμπεριλάβουμε εξειδικευμένες
ερωτήσεις, δεν θα μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το αν είναι σωστές οι
απαντήσεις ... Βέβαια, όταν λέω εξειδικευμένες, εννοώ *πολύ* *high
class* :)

> Telika katalhksa se ena arxeio peripou 750- KB, to opoio meta to
> ksekatharisma orismenvn tomevn (vlepe parakatv), ftanei
> ta 500+ KB.

Περίπου πόσες ερωτήσεις βγήκαν ???

> Auto pou skeftomouna einai pvs prepei na einai o xarakthras tou
> sygkekrimenoy FAQ, p.x. kapoios rvtaei pvs sthnei DNS Server, h apanthsh
> 8a prepei na einai des to sxetiko Howto

Όχι, βέβαια, είναι FAQ. Για ακριβώς αυτόν τον λόγο λέω να αποκλείσουμε
μερικές *high class* ερωτήσεις. Γιατί είναι βιβλίο η απάντηση στην
ερώτηση "Πώς στήνω DNS .. "

> apasxolei currently einai to eidos ths apanthshs vs pros thn ektash
> (short/periektikh/long/mia ap'ola/no onion please/ktl/ktl...)

Λοιπόν, όπως λές και παρακάτω η απάντηση θα πρέπει να είναι όσο πιο
σύντομη γίνεται, αλλά και όσο πιο περιεκτική. Με λίγα λόγια, θα πρέπει
οι απαντήσεις να είναι "τυφλοσούρτηδες" με την καλή έννοια. Δηλαδή,
αυτός που θα ψάξει απάντηση σε μιά προχωρημένου επιπέδου ερώτηση θα
πρέπει να είναι και αυτός προχωρημένος, ώστε να καταλαβαίνει την πολύ
σύντομη απάντηση. Δεν θα πρέπει να "ανακαλύπτουμε συνέχεια τον τροχό".

> Me ton DJ Art eixame kanonisei na vgaloume dyo ekdoseis mia kanonikh kai
> mia lite (isos kai elite...), oste h telutaia na einai amesa available

Για ξαναθύμισέ μου, λίγο :-)) Θυμάμαι, πως είχα και εδώ μερικές
επιφυλάξεις. Θυμάμαι, επίσης, πως η light θα έβγαινε μετά την κανονική.
Δηλαδή, τί να αφαιρέσουμε από την κανονική για να βγάλουμε την light ??

> What about a FAQ in a book?

Εδώ μάλλον εννοείς μια elite έκδοση του FAQ, σωστά ??

Για αυτό το πράγμα, θα πρέπει να μαζευτούμε δεκάδες άτομα, αλλιώς 4-5,
αλλά να φάμε μερικά χρόνια ...

> Tespa, any ideas? (:-|K-

Γενικά, για βιβλίο από Έλληνες προς έλληνες, καλό θα ήταν ένα σε στύλ
FAQ, ή ένα από τα ίδια: δηλαδή με τα κεφαλαιάκια του, τα γνωστά θέματα,
το Appendix στο τέλος κτλ ...

> htan) oti h lgu einai proth stis mailing lists, sth >dhmotikothta/ari8mo atomvn pou symmetexoun.

Η πρώτη από ποιές ?? Του κόσμου ?? Της Ελλάδας ???

> o UPS

Τί ερώτηση βγήκε εδώ ?? "Ποιά UPS υποστηρίζονται από το Linux ???" ή
μήπως διαφορετικού στύλ ?? Γιατί αν είναι σαν την αποπάνω, πάλι έχω
επιφυλάξεις :-)), αλλά αν έχει σχέση με apmd, την εντολή apm, διάφορες
άλλες αυτοματοποιήσεις για το ρεύμα κλπ .. τότε εντάξει :-))

> O Panos (Voudouris) exei prosferthei na grapsei kati gia to netiquette,

Για το ποιό ??? :-)))

> An den mporeite na afiervsete arketa xrono gia thn ekma8hsh ths SGML
> mporeite na grapsete kapoio thema vs aplo text, kai 8a frontisv egv gia thn metatroph. Diavaste pantvs kai to antistoixv ar8ro tou DJ Art sto magaz 21...

Βασικά, να μάθουν, δεν είναι τίποτα ... :-)))
Εκτός από το άρθρο, βοηθητικό είναι και το sgml-edit. Ας κοιτάξουν το
τεύχος Αυγούστου ...

(Βέβαια, έχω μιά απορία: σε *ποιούς* απευθυνόμαστε τόσην ώρα ?? :-))

> Sthn telikh morfh o ka8enas diathrei to <copyright> sto keimeno pou exei
> grapsei.

Όταν λές κείμενο, εννοείς την κάθε αντίστοιχη απάντηση ???
Δές και εκείνες τις έτοιμες ερωτήσεις που έχω στο FAQ στη σελίδα μου,
και πές μου: Θεωρείς ότι έχουν σωστό μέγεθος ή πρέπει να γράφουμε
μεγαλύτερες ??

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |