Greek keyboard map.

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Feb 22 18:15:41 EET 1999

On Sun, Feb 21, 1999 at 07:14:33PM +0000, Sotiris Tsimbonis wrote:
> Ok, isws ayto to mapping den einai kai toso kalo :-) Les na io8ethsoume to
> Control-1 != 1 loipon kai ta ypoloipa pou exeis kanei? Blepw oti se polla
> shmeia exeis VoidSymbol enw to map tou Keramida apla bazei ton xarakthra
> pou pathses.. *IMHO* pio praktiko einai auto tou Keramida.. H logikh
> einai, oti efoson den yparxei kati gia to Ctrl-1, apla bgazoume to 1..

  Koita, auto xoraei sizitisi... Ap' oso mporo na skefto tora, sto 80% twn
periptosewn pou tha patousa to Ctrl-1, to teleutaio pou tha ithela na mou
emfanistei einai to 1 (diladi amesos meta Backspace). En pasei periptosei
auto pou ekana ego simvadizei toso me ta alla keymaps oso kai me ti
simperifora tou pliktrologiou se alla leitourgika. Apo ekei kai pera
vevaia einai kai thema prosopikis protimisis.

> An pali to allo nomizeis oti einai kalytero [giati apo programmatistikh
> apopsh, to Ctrl-1 != 1), tote tha prepei na ftia3w kai to analogo uk map
> giati exw uk keyb kai mou ti spaei na grafw " anti gia @ [etsi 3ekinhse to
> kako] :)

  Eriksa mia matia sto uk.map, kai den exei pia kai toso dramatiki diafora
me to us.map. Enos tetartou douleia tha einai na ftiakso to antistoixo gia
Aggliko, den einai provlima.

> Pantws, briskw lathos na allazoume me Alt-Enter efoson milame gia codepage
> 928 (opws to exeis esy), kai swsto na allazoume me Alt-Shift (`h kai
> Windoze key) opws to exei twra o Keramidas. To Alt-Enter to
> xrhsimopoiousame sto DOS, stis codepages 437 `h 737. Sta Windoze htan kai
> einai Alt-Shift - ayto pou 3eroun kai oi perissoteroi shmera.

  To Alt-Enter omos xrisimopoioutan kai sta 3.1, ta opoia eixan 928.
Episis to Alt-Enter to dialeksa epeidi os sindiasmos kathetai ekei kai
perimenei na to aksiopoiiseis gia kati. To Alt-Shift apo tin alli skeftika
oti mporei eukola na patithei kata lathos. Vevaia exeis dikio oti oi pio
polloi auto kseroun - ama einai tha valo kai tous treis tropous oste na
iparxoun epiloges.

> Pare to greek-console-1.1.0-3.i386.* apo to gnwsto meros, kai des ta fonts
> pou exei mesa.. Den einai mono ena, einai kamposa.. As de sou aresoun,
> tote mporeis fysika na prosfereis kai to diko sou :-)

  Tha skaliso ta resources mou kai tha do ti mporo na vro...

> Kanw cc: to mynhma kai sthn linux-howto gia na ekferoun kai alloi th gnwmh
> tous. Pi8anws loipon na exoume kainourio greek-console se ligo kairo :)
>
> Sotiris.

  Ego den to kano cc epeidi den eimai stin linux-howto, opote an
dimiourgisei thread de tha to diavaso. Pantos ama theleis kan' to ena
forward.

Vasilis