Greek keyboard map.

Sotiris Tsimbonis sotiris at rosehill-1.irc.gr
Sun Feb 21 21:14:33 EET 1999

Today, Vasilis Vasaitis wrote:
>   I alitheia einai oti den eixa psaksei katholou ta keyboard maps pou
> iparxoun, pera apo auto to aisxro sta kbd-utils diladi. Simera eida kai to
> map tou Keramida, to opoio einai arketa kalo an kai den mou aresei o
> tropos pou antimetopizei to Control (p.x. Control-1 == 1). Tespa nomizo
> oti to diko mou einai pio olokliromeno kai pio simfono me to US map. Sto
> stelno elafros pio enimeromeno apo auto tou Argea (evala to Control-. =
> Compose).

Ok, isws ayto to mapping den einai kai toso kalo :-) Les na io8ethsoume to
Control-1 != 1 loipon kai ta ypoloipa pou exeis kanei? Blepw oti se polla
shmeia exeis VoidSymbol enw to map tou Keramida apla bazei ton xarakthra
pou pathses.. *IMHO* pio praktiko einai auto tou Keramida.. H logikh
einai, oti efoson den yparxei kati gia to Ctrl-1, apla bgazoume to 1..

An pali to allo nomizeis oti einai kalytero [giati apo programmatistikh
apopsh, to Ctrl-1 != 1), tote tha prepei na ftia3w kai to analogo uk map
giati exw uk keyb kai mou ti spaei na grafw " anti gia @ [etsi 3ekinhse to
kako] :)

Pantws, briskw lathos na allazoume me Alt-Enter efoson milame gia codepage
928 (opws to exeis esy), kai swsto na allazoume me Alt-Shift (`h kai
Windoze key) opws to exei twra o Keramidas. To Alt-Enter to
xrhsimopoiousame sto DOS, stis codepages 437 `h 737. Sta Windoze htan kai
einai Alt-Shift - ayto pou 3eroun kai oi perissoteroi shmera.

>   Mia pou les gia fonts, panta de mou arese to iparxon font gia
> iso-8859-7, alla tora pou eida olous tous ellinikous xaraktires einai
> pragmatika apaisio. Tha koitakso mipos vro tipota pio aksiologo kai
> vlepoume...

Pare to greek-console-1.1.0-3.i386.* apo to gnwsto meros, kai des ta fonts
pou exei mesa.. Den einai mono ena, einai kamposa.. As de sou aresoun,
tote mporeis fysika na prosfereis kai to diko sou :-)

Kanw cc: to mynhma kai sthn linux-howto gia na ekferoun kai alloi th gnwmh
tous. Pi8anws loipon na exoume kainourio greek-console se ligo kairo :)

Sotiris.