Neos sti Lista

Nikos Mavroyanopoulos nmav at i-net.paiko.gr
Sun Oct 11 18:50:57 EEST 1998

On Sun, Oct 11, 1998 at 06:21:26PM +0200, Tzoannopoulos Kostas-Dimitris wrote:
> Geia se olous... Ki egw neos eimai sth lista, kai exw apofasisei na
> etoimasw to 3Dfx-HOWTO, ka8ws epishs kai to Coffee-Linux-HOWTO.
> Ante kai kalh tuxh magkes!
> Konstantinos Tzwannopoulos

Auto anaferetai se olous tous "newbie"

An thelete mporeite na boithisete kai sto NLS. H diadikasia einai h
ejhs (me liga logia).
1) Afou parete to programma pou thelete na metafrasete
(synithos polla apo ta GNU utils exoun NLS, prep.ai.mit.edu/pub/gnu),
koitate to po/ directory. (an den yparxei to programma den ypostirizei nls)
2) Ekei yparxoun arketa .po arxeia.
3) Kanete ena apo auta edit (px sta sharutils
to sharutils.po), me ton "agapimeno" sas editor (H gnu epimenei ston emacs
mias pou exei kai kapoies eukolies sto thema).
4) Metafrazete ola ta msgstr kai to swzete san el.po.
5) Twra eite dinete to el.po ston simo (simos at teiath.gr)
eite katevazete to autoconf kai to gettext kai ta compilarete.
6) Afou ta kanete install (ta gettext kai autoconf) kanete edit
to configure.in. Ekei prosthetete sto ALL_LINGUAS to 'el', kanete save
kai trexete to autoconf.
7) kanete (gia bash) 'export LINGUAS=el' kai make sto programma.
Meta to make install einai etoimo kai me ellinika. (Gia na blepete ta
ellinika kanete 'export LANG=el'.

(Exoun hdh metafrastei ta sharutils,fileutils, sh-utils,gettext)

Nikos