man-pages-el ? (fwd)

Nikos Kokras kokni at eexi.gr
Thu Sep 17 13:20:55 EEST 1998

On 17-Sep-98 Georgatos Fotis wrote:

> Brhka, oxi me brhke, enas Belgos, o opoios einai sxetikos
> me rpms gia localization. Deite to email pou mou esteile.
> Aytoi pou exoun asxolithei me themata localization apo thn lista,
> nomizw einai skopimo na toy apanthsoun.

Ekana ena search sto ftpwatcher: locales yparxei locales-el-1.0.4 kai
locales-gr-1.0.3
Ena paromoio search stous diskous mou, ebgale 50% gr_GR kai 50% el_GR
O P.Vrywnis, grafei sto magaz oti antimetwpizei ena problhma sxetika
(tou opoiou h lysh einai na dextoume to "gr" pou 8elei h glibc kai meta
me to xeraki pame kai kanoume symlinks ola ta el se gr).
Enhmerwtika, h redhat (kai epishmws to i18n) exoun default to gr_GR.
Den 8elw na akousw tipota e8nikistika gia el_GR (auta einai gia thn
genikh lista :-) ). Apla exw thn entypwsh oti oxi mono prepei na
apofasisoume meta3y el/gr alla kai na enhmerwsoume "epishmws" ton
ypoloipo planhth.
Mhn 3exname oti oi perissoteroi kata thn gnwmh mou 8a 8ewroun default
to gr, symfwna allwste kai me ton OHE (epishmes onomasiew kratwn) kai ta
top-level domains bebaia (kati.gr)
Ektos bebaia ean yparxei logos na synyparxoun ta el/gr kai den to 3erw
Pi8ano, opote as mou pei kapoios ti paizetai.

---
Nikos Kokras <kokni at eexi.gr>
XFMail 17-Sep-98 13:07:39

Always do right.  This will gratify some people and astonish the rest.
                -- Mark Twain